Friday, October 31, 2008

Cum spune padurea "ajutor"

Am fost in vara aceasta in vacanta, in Germania. Si in multitudinea de locuri vizitate, m-am urcat pe un munte ( Heidelberg se numeste), care nu e chiar atat de inalt...si m-am dus eu pe carari de mune si nu m-am oprit pana suuuus :) . Privelistea era evident, minunata, plus ca nemtii stiu sa amenajeze un loc spre a fi un ambient placut. Ceea ce mi-a atras insa, cel mai mult atentia, a fost o statuie, desi e impropriu spus, care dadea glas padurii sufocate de poluare.

Un trunchi de copac, uscat, deasupra caruia a fost asezat un trup de om, care, la randul lui cara in spate o plasa mare de gunoi. Metefora? Natura este cea care are de suferit, este cea care duce in spate, cea care plateste pentru iresponsabilitatea noastra cand "uitam" sa aruncam la cos gunoiul... Dar ca sa intelegeti mai bine, adaug articoluli doua fotografii cu acest monument, pentru ca o imagine face cat o mie de cuvinte, iar doua si mai mult ;)



2 comments: