Saturday, October 18, 2008

Deci pana la urma ce titlu punem ?

mali: gasim un titlu pt al nostru blog ?
liria: :D; sugestii?
mali: is that a " " how do i get out of this smile ? or a ..." "i have no ideea smile ?
liria: i have no ideea
mali: zambeste, maine va fi mai rau ?"zambeste, maine va fi mai rau .... sau nu"
liria: i have no ideea
mali: oky,sa ne gandim la ceva care ne reprezinta: banane, pai da, ca daca le pui la orizontala arata ca un zambet
liria: stele
mali:bananele stelare, e un inceput.
mali: reaching for the stars ?
liria: wow, c bn suna, dar in eng?
mali dar as prefera in romana
liria: mda...ma gandeam eu...
mali: oky, deci hai sa incercam ce fac eu de obicei la felicitari , cu alte cuvinte "when in dout read Eminescu" 
liria: lupii sunt preferatii tai
mali: deocamdata da
liria: urland la stele?
mali: dar s-ar putea sa se schimbe, asa ca "urland la luna / stele" nu cred ca e o idee buna
mali: stai sa scot cartea cu eminescu 
liria vantul, marea
mali: muntele, nisipul
liria: planetele in jurul unui soare toate compun un univers
liria: asta vreau sa o pun ca citat
liria: planetele in jurul unui soare ...toate compun un univers
liria: iti place?
mali: un sistem
mali: univers e mai mare
mali: are mai multe sisteme solare
liria: era mai lung citatul...
liria: un om mic intr-o lume mare, doi ochi mari c privesc in susplanetele in jurul unui soare toate compun un univers
mali: mie imi placea citatul acela cu "timpul mort isi intinde al sau trup si devine vecinicie"
mali: aspirand spre stele
liria: mie d la eminescu imi place mortua est si glossa atat
mali: "ce e val ca valul trece " ?
liria: si unde e legatura?
mali:" viitorul si trecutul sunt a filei doua fete" sau ce zici de :la steaua ce-o urmam e-o cale atat de lunga, dar nici noi nu ne incumetam s-o lasam neparcursa
mali: asta-i prea mult
liria: da, prea mult
liria: c marfa suna asta...
mali: adaptare din "la steaua"
liria: zambete vii in lume sunt uitate
liria: wow
liria: dar nu pt blog
liria: doar asa
liria: suna misto
liria: si inca una
liria: dar cat d trist e sa te lasi iubit, sa spui da fara ca ceva sa fii simtit, cat d trist e sa suferi in tacere cat de trist, cata durere, sa fii iubit dar tu sa nu simti c-ai iubit
mali: e super

liria: eu am scris-o pe 21 .08 .2006

 SI DUPA MINUTE (pareau ore ) IN SIR .....

mali: da-mi un sinonim in rom pt "to reach"
 in afara de :a asipra, a atinge si a ajunge
liria: a atige
liria: a aspira
mali: "tintind spre stele" ?
mali: de la a tinti
liria: aspirand spre stele
mali: intinzandu-ne la stele
liriau: ca si cum m-am trezit din somn...
mali: atentie pericol de intinderi ale celulei neuronale(asta sa punem jos)
mali: "spre stele"
mali: oky, hai sa schimbam un pic prisma, sa gandim verde
mali: tot bllog-ul e verde
mali: sa gandim verde:mama natura, copaci, munti
liria: martieni?
mali: sau poate plutonieni
liria: extraterestrii
liria: din stele
liria: sistemul stelar
mali: al martienilor
liria: exista asa cv?
mali: martieni?
liria: nu, sistem stelar?
mali: inca nu s-a descoperit nici unul din cate stiu eu....
liria: ?
liria: aha, deci merge
mali: pai ... nu stiu

liria: k noi il descoperim...

SE DUPA ALTE MINUTE (care pareau tot ore)

mali: ce zici de disecand problema ?
liria: autopsia problemelor...
mali: dicolo de scheletul problemei e solutia
liria: c tare!
liria: hai sa facem un aricol despre asta
mali: da,ce ar fi sa dam copy si paste la unele replici din discutia noastra ?
liria: daaaaaaaaaaa
mali: dar de unde incepem ?
liria: inclusiv pe cele in care spun eu maaaaaaaaaaaaaaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
liria: sa pot din nou sa zbor....m-am prabusit dar vreau sa ma ridic
liria: i stay i think i smile again i close my eyes i feel the pain
liria: si astea imi plac
maliu: atentie cad stele ?
liria: ba nu cade nici una
mali: pai poate are sa fie o ploaie...

liria :scuze se gasesc tot timpul (inclusiv pt acest bolg) ?

Si "dupa lupte seculare" care au durat aproape 30 de minute .....

liria:ce zice de " o sclipire d moment...." ?

mali: imi place ....

Si asa am ajuns intr-un luuuuuuuuung final la o intelegere..... deci pana una alta acesta va fi titlul, cum am zis, pana ne razgandim......:)

No comments:

Post a Comment