Friday, October 31, 2008

TREI CARTI DE CITIT!!!!

Daca ar fi sa mor...pai cred ca ultimul lucru la care m-as gandi ar fi sa citesc trei carti...desi, trebuie sa recunosc ca mi s-a facut dor de o carte buna chiar astazi. Si cum mergeam eu azi in drum spre facultate, numai de studenti cu carti in brate am vazut....si totusi, revenind...
Daca ar fi sa mor, mi-as dori sa am puse in ordine toate indatoririle mele, sa nu las nimic neterminat...asa ca ar trebui sa citesc si eu , ca restul lumii, ca toti colegii mei silitori, bibliografia de la facultate. Care cuprinde mai mult de trei carti. Dar am sa le enumar pe cele care chiar doresc sa le citesc (in viitorul apropiat, presupun :D ):
1. "Sinuciderea" - Emile Durkheim
2. "Cele opt pacate capitale ale omenirii civilizate" -Konrad Lorenz
3. "Aziluri"- Erving Goffman

2 comments:

  1. dragut:Dsi eu am facut asta vara o lista cu cartile pe care vreau sa le citesc:D:Dsi pe unele am reusit sa le citesc:D:D
    1.voiam sa iti zic merci pt comm(e primul meu comm pe blogspot-premiera deci)
    2.mie chiar imi plac zanele si mi-ar placea o discutie despre ele...doar ca nu stiu ce ai zis tu acolo:Dsau mai bine zis nu stiu ce si cum se tine :))ma rog:))termenul imi e necunoscut:))
    3.si blogul tau e f tare
    4.ne mai auzim:))

    ReplyDelete
  2. Buna din nou ^_^
    In primul rand sa clarificam un lucru ^_^ :
    Suntem doua persoane care scriu pe blog-ul asta eu Mali si Liria (a se vedea categoria despre noi ) si tot eu (adica Mali) ti-am dat comm :)
    In al doilea rand: comic-book on-line inseamna practic o revista de benzi desenate on-line,eu gasisem una despre zane si iti dau urmatorul link : http://www.xyliatales.com/
    Si atunci cand om avea timp, poate vom face o discutie despre ele :)
    Si in final, dar nu cel din urma : bun venit in lumea Blog-urilor

    ReplyDelete