Sunday, November 2, 2008

Duminica, 2 noiembrie 2008 (pagina de jurnal)

[...]Stiu ca pot si ca sunt in stare si de obicei ceea ce ma face sa merg mai departe si ma ambitioneaza sunt tocmai aceste piedici pentru ca ele se pun pentru a ma face sa cred k sunt la mana lor k nu stiu ce sa fac fara pentru a trece peste ele. Si tocmai asta ma ambitioneaza. Nu suport sa fiu santajata, sa depind de ceva sau cineva, tocmai de aceea nu imi pasa daca va trebui sa plec, nu imi pasa daca va trebui sa imi schimb viata radical. O sa o fac fara teama, pentru ca stiu ca sunt mai puternica decat orice…stiu ca in ciuda cuvintelor si beneficiilor care se presupune ca le primesc, exista ceva mai important decat asta. Sunt eu. Si daca eu ma pot simti bine cu mine, pot sa mut muntii din loc. Pot sa fac orice atata timp cat stiu ca beneficiile mele sunt doar formale. Cand stiu ca pt unii a ma ajuta inseamna a indeplini o obligatie. Eu nu sunt dependenta de asta. De fapt sa o stiu imi da mai multa forta. Pentru ca stiu ca pot visele mele vor deveni realitate. Voi zbura asa cum am uitat sa o fac, voi merge sa cuceresc lumea si asta doar pentru ca cineva mi-a spus ca viata mea sta la mana altcuiva. Si eu nu cred asta. Si am sa demonstrez ce inseamna sa fii liber, ce inseamna sa fii tu mai presus de orice… nimic nu ma poate opri. A castiga in viata inseamna a sti sa o traiesti, inseamna sa nu iti fie teama, inseamna sa stii sa zbori…tu stii sa o faci?

No comments:

Post a Comment