Thursday, October 23, 2008

Motivatia mea


       Persoanele care ma cunosc (si astea sunt putine ) stiu ca nu sunt in   pas cu moda, si pe primul plan pun ce e calduros si confortabil, dupa aia mai vedem, ideea e ca nu am facut acest blog din pura mea dorinta de a ma exprima, vedeti voi constiinta are si ea o parere despre ce face omul in viata de zi cu zi (asta desigur pana cand omul se apuca si o leaga bine, si ii pune si un calus in gura...), iar constiinta mea spune ca ar trebui sa incerc sa scriu (inca nu i-am pus calus inca)... chiar daca nu scriu cine stie ce, chiar daca nu se uita nimeni pe ele... macar eu le-am scris, macar asta naste o dorinta de a scrie in continuare, ce are ca efect perfectionare stilului ( sau mai bine zis a felului in care scriu,.. eu inca nu am stil, sunt prea mica...), a exprimarii,... pana la urma e pacat sa nu faci ceva daca sufletul iti spune  sa faci.... Ideea e, ca scriu nu din cauza modei, nu ca sa ma laud, sau sa ma dau mare, ci doar pentru ca in unele momente ma apuca o dorinta de scris, asa ca orice ati spune, eu... eu tot voi scrie  ... ^_^

1 comment:

  1. Pai daca tot vrei sa scrii, poate te-ar interesa urmatorul forum:
    http://bookpub.forumotion.net

    Vorbim despre carti, scris, muzica, filme... dar in principiu despre carti si scris. Hence the name. Enjoy!

    ReplyDelete