Wednesday, October 15, 2008

of

toata lumea incepe sa isi faca blog...vine un moment cand hi5 nu mai e de ajuns...cand vorbitul pe mess nu mai e la moda...si in incercarile noastre patetice de a ne afirma ca indivizi, de a socializa etc, ne facem si noi blog. si evident, m-a lovit si pe mine febra blogurilor. dar daca la inceput imi doream sa fie ceva extraordinar, dupa vizitarea mai multor astfel de "expozitii online" am desoperit ca nu sunt cine stie ce. totul pare mai frumos la inceput. si cum blogul asta fost realizat cu multa truda, dar a devenit un fel de ciorna, pentru ca sincer, nu ne-am organizat cum trebuie, din cauza lipsei timpului...sau a neuronilor, in cazul subsemnatei...a iesit ce vedeti si voi: un spatiu virtual in care imi arunc ideile cu multa nervozitate prin intermediul tastaturii care imi transmite cu viteza mbps (cred) mesajul pe blog...sincer? mare porcarie! dar sunt multe porcarii in lumea asta si toate au rolul lor in viata fiecaruia, asa cum o sa am si eu un rol in viata ta daca citesti vreodata aricolul asta... pana una alta imi urez bun venit in lumea pseudoscriitorilor online.

No comments:

Post a Comment