Friday, October 31, 2008

Doar 3 carti ? revoltator...

Am primit o leapsa de la Tudor  si m-am gandit ca ar fi timpul sa-o onorez....Deci intrebarea zilei :

Dacă mai ai 3 luni de trăit şi poţi citi doar 3 cărţi, care ar fi acelea? 

1. Asta imi aminteste ca trebuie sa-mi fac analizele, deci primul lucru care ar trebui citit ar fi buletinul de analize, dar cum nu se pune la categoria "carti" trebuie sa mergem mai departe. Unchiul meu are "Divina Comedie" a lui Dante in editia BPT (Bilioteca Pentru Toti),  am inceput-o vara asta si din pacate nu am reusit s-o termin, insa... mai e timp. Deci pana acum avem Iadul, Purgatoriul si Raiul lui Dante asta se pune ca o singura carte sau 3 ? ( daca se pun ca 3, eu am cam incheiiat articolul aici.....)

2. De foarte mult timp imi tot propun sa fac citesc "Dune", dar nu se iveste destul timp incat sa le citesc pe toate o data.

3. Desigur ar mai fi o gramada de carti pe care le-am primit si totusi nu am apucat sa le citesc : "singur pe lume " de Hector Malot , "unfinished tales"  de  J.R.R. Tolkien  si "stapanul tuturor dorintelor- relicva magica" de Judith Merkel Riley, dar probabil as citi povestirile dragute ale lui Rudyard Kipling, sau piesele lui Caragiale, deci probabil as trage la loto ( si castigatorul este........ Rudyard Kipling cu "Povesti asa cum sunt"  ). Desigur ar fi un milion de lucruri de citit si prea putin timp, deci pana la urma am avea asa:

I. as  termina "Divina comedie"  

II. as citi Dune

III.  aici e mai problematic.... dar totusi cred ca as ramane cu comediile lui Caragiale, adica daca tot e sa mori.... macar sa mori binedispus ... nu ?

Deci..... Randul tau Liria ^_^ have fun! Si o invit si pe Raluca sa dea tot ce poate....

3 comments:

  1. Offtopic: Aaaaaaaaaaaaaah!!! That clock is driving me mad!!

    Ontopic: wow...big books. Daca vrei, let me know si iti dau Dune. Primele se citesc repede, dar m-am blocat la 6 (Ereticii). Cel mai fain mi s-a parut God-Emperor, pe care l-am recitit de vreo trei ori :P

    Misto povestile de Kipling, I'm onto them right now!

    ReplyDelete
  2. off-topic: nu am ce a fac inca cu ceasul, trebuie sa fim amandoua on-line ca sa alegem altul, sau sa -l modificam pe asta in flash.... in orice caz , am sa lucrez la el :)

    ReplyDelete
  3. on Topic: Dune le are si unche-miu... dar trebuie sa fie si timp ca sa lec citesc..... :)
    Si ma bucur ca-ti plac povestirile lui kipling :)

    ReplyDelete