Tuesday, November 18, 2008

Fr: O sansa la miliarde

Si totul pare mult prea bine calculat.... de ce ai crede tu, ca toate aceste intamplari sunt doar succesiuni de fapte ? ca sunt coincidente ? Nu exista coincidente, exista insa lucruri care depasesc puterea de intelegere a omului si din aceasta cauza... le numim convenabil coincidente, intamplari... banale, si simple evenimente, fara a mai lua seama la miracolul care sta in spatele fiecareia. Ca sa aveti si o imagine vizuala, va reamintesc reclama de la coca cola de acum ceva timp cand de fiecare data cand cineva baga o moneda in tonomatul de sucuri se intampla un mic miracol pentru a elibera o amarata de sticla de 0,5 L.... si asta fara a stii nimeni. deci...in loc sa stai acolo si sa plangi, ca X are pica pe mine si nu ma trece, sau altele aminteste-ti acest mic citat din Dante (pe care mintea mea e fizata de ceva vreme) :"te teme doar de-acele lucruri care, il pierd pe om, si-si fac din rau un tel, de alte nu caci nu-s vatamatoare"...Acestea fiind zise... treci si infrunta viata cu fruntea sus, dar nu si cu nasul pe sus ^_^

3 comments:

  1. hm....si daca iti zic ca nu m-am prins? adica....articolul tau este o completare la al meu, sau incearca sa il combata? :-?

    ReplyDelete
  2. Este o completare, l-am gandit ca pe o completare, de aceea i-am pus "fr" in fata, de la "forward" , in fine, daca tu vrei il poti considera si ca iti face competitie articolului tau... astfel discutia poate continua ^_^

    ReplyDelete
  3. nu stiu de ce postul asta mi-a amintit de o replica a lui dalai lama din "7 ani in Tibet"... Daca o problema poate fi rezolvata, atunci nu trebuie sa iti faci griji pt ea, daca nu poate fi rezolvata, atunci nu ajuta la nimic sa iti faci griji"

    ReplyDelete